Pages

Wednesday 14 November 2012

~SABAR : SEPARUH DARI IMAN.. ~


salam...
sabar : separuh dari iman.. hmm  tak taw la nak cakap macam mana.. kadang kadang hati aku boleh sabar dengan sesetengah orang tapi kalau sesetengah orang tak dapat mengawal perasaan marah, tunggu je sampai tahap kesabaran aku untuk dilepaskan..
hmm kadang kadang aku pon  tak faham dengan sesetengah orang yang nak melepaskan kemarahan...
tapi kadang kadang aku pon macam tue gak cuma aku tak menunjukkan saja.. huhuhuhu..
diri kita ini diibaratkan sekeping kaca yang bakal dihempas pada bila bila masa saja..  cuma kita tak tahu bila perkara itu akan berlaku.. huhuhuhu...
apa apa pon kita hanya mampu bersabar jika iman kita kuat.. insyallah.. :)

p/s : selamat malam semua... sowk ada kelas.. :) saya suka sangat... :(

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by BloggerCandy.com