Pages

Saturday 24 November 2012

~CHAPTER ONE~



Salam semua.. hehhehee.. dua tiga hari ini agak sibuk sedikit.. so aku tak dapat nak update blog nie.. 
Minta maaf semua.. Besa la kehidupan sebagai pelajar, macam-macam ada.. test, assignment dan selebihnya.. hhehehe.... 
apa-apa pon semuanya dapat dilalui dengan sempurna walaupun banyak halangan.. hhehhee.. :)
hmmm semakin dekat final ini, kita sebagai pelajar perlu kejar masa untuk menyiapkan segala assignment yang diberi.. so kita mesti bersengkang mata sampai ke pagi untuk menyiapkan.. :( 
tapi kalau laptop kita buat hal, mula la ketensionan melanda diri.. hehhee.. so kita cepat-cepat nak marah, emosi terganggu dan sebagainya.. so aku harap korang sentiasa dalam keadaan yang okay yer.. :)

p/s : termasuklah dengan aku ini.. kadang-kadang pon aku ini masih lagi menahan semua.. tapi kalau keadaaan tak mengizinkan, jangan terkejut pula kalau tiba-tiba aku meletup, harap korang jangan terasa pulak ek.. hehhee... 

pernah tak korang mengalami perasaan ini??
 :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by BloggerCandy.com