Pages

Sunday 18 November 2012

~MAKANAN SEGERA~



Salam... 
Makanan segera.. Memang disukai oleh ramai penuntut ipta atau ipts termasuklah aku.. hehhehe.. 
Sebabnya senang didapati, murah, senang dan sebagainya.... 
contoh : maggi, keropok a.k.a jajan, biskut dan sebagainya.. hehhee
disebabkan aku makan maggi malam ini, tue yang aku wat post ini... 
kononnya nak kurang makan maggi tapi apakan daya nafsu makan menguasai diri.. hehhehe... so saya makan maggi malam nie... hehehhee... 
apa-apa pun makanan janganla selalu makan yer sebab tak baik untuk kesihatan pelajar-pelajar.. hhhehehhe.. 

p/s : inilah akibatnya kalau malas nak kuar makan, so makan maggi dan stok makanan yang ada dalam laci saya nie... hehhehe... :P

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by BloggerCandy.com