Pages

Friday 30 November 2012

DISEMBER 2012




Salam... Esok sudah 1hb Disember 2012.. Bulan terakhir untuk tahun 2012... Hmmm bagi aku bulan ini mungkin akan memberi aku seribu kesibukan sebelum aku mengambil final exam untuk semester tiga... huhuhu... Macam tidak percaya pula sudah nak habis semester tiga... macam-macam dugaan yang melanda aku sepanjang semester tiga ini.. huhhuu... 
So mungkin aku tidak mengupdate post dekat blog ini... yela aku nak fokus untuk study.. in sha allah.. 
apa-apa pun, aku harap aku akan berusaha untuk fokus dalam pelajaran aku sebelum final exam nanti.. is sha allah.. :)

p/s : untuk semua , selamat datang ke blog ini.. terima kasih banyak-banyak... :)

1 comments:

Unknown said...

sama2..
slm singgah yer..

Nti klu sudi, jom join segmen syah yer.
Hadiah menarik.. :-) (Tengok sini).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by BloggerCandy.com