Pages

Monday 10 December 2012

~Seriously Blur~

Salam semua... Walaupun agak sibuk dengan segala macam... aku still nak mengupdate blog.. 
Hmm update blog ini bagi aku hilangkan stress dan tension nak wat segala kerja yang terbengkalai... huhuhuhu... 
ini la akibatnya selalu buat kerja last minute... sejak azali memamg perangai aku macam ini... payah sangat nak ubah habit ini... hehhee.. dari pmr, spm , stpm sampai la sekarang.. hmm tak taw la nak kata pa da pasai habit nie.. hehhehe... 
sepatut dah berubah tapi tak ubah-ubah gak perangai ini.. orang kata makin meningkat umur kena berubah perangai tue.. sebabnya waallahualam... hehhehee... 
apa-apa pun aku memang blur gler time-time ini.. so akan menyebabkan aku nak makan macam-macam.. biasala nak hilangkan stress dan segala bagai.. hehhee.. 

oke la aku nak tutup post ini.. nak g makan.. lapar gler ini... dari pagi tak makan g... kerana kerja, sanggup chek tak makan.. hehehhee.... 


XOXO
CoffeeBlame...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by BloggerCandy.com