Pages

Sunday 9 December 2012

~alone~


Salam semua... entry di atas agak sedih kan??? hehehhee... 
Aku pon tak pasti apa nak post sebab sibuk dengan presentation, assignment dan mengedit video untuk assignment.. huhuhuhu.... 
so akibatnya aku membuat entry ini.. hhehhee... biasala sebagai pelajar, kadang-kadang kita akan merasa keseorangan.. sebabnya kita tak nak menganggu orang lain untuk membuat kerja atau pun kita tak nak diri kita merasa tension dan sebagainya.. 
kadang-kadang aku rasa macam nak duduk sorang-sorang.. kadang-kadang nak balik rumah je nak menenangkan fikiran kat rumah.. tengok mama dengan abah aku.. sejuk la sikit hati ini...
hmmm nak balik rumah lambat lagi rasanya.. masa study week baru nak balik rumah.. seriously memang dah rindu rumah ni... huhuhuhu.... 
hmm aku harap aku bersabar sedikit je la... huhuhuhu

p/s : rindu kat family... mama abah tunggu kepulangan anakmu nie yer... :(

1 comments:

Cikgu Ma said...

dok kat kampus teringat rumah..tp bila lama2 cuti boring plak, rindu kawan2..macam tu la kehidupan ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by BloggerCandy.com