Pages

Monday, 24 December 2012

PSIKO????


Salam semua.. Hmm entry di atas agak menarik kan?? 
Ini gara-gara tengok filem P2 dekat tv... huhuhuuhu... memang psiko gila filem ini....... 
ish ish........... 


nie la poster filem P2...
huhuhuuu...
Hmmm dari sudut pandangan aku memang filem ini agak best gak.... serious memang psiko giler mamat ini... 
hmm macam mana la kalau orang zaman sekarang macam ini??? hmm memang boleh buat kita trauma kot... huhuhuhu.... 
kalau korang nak tahu lebih lanjut tentang filem ni.. korang klik la link nie.... in sha allah korang semua boleh faham filem ni macam na.. hehhehe... 
hmm oke la biar aku layan dulu filem ni bagi habis.. lepas tue korang leh komen yer... :)


XOXO,
CoffeeBlame... :)

2 comments:

Cakap Bisa said...

x siok ni..:P

CoffeeBlame said...

uweekkk...
siok la.........
nty en CB cer tgk dlu yer... :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by BloggerCandy.com