Pages

Wednesday, 3 April 2013

Mon Chat- Part 1

Bonjour... hehhehhehhee..
Lamanya tak cakap french.. huhuhuhu... rindu sangat nak cakap french.... 
3 semester belajar bahasa peranchis kan.... 

Hmm apa-apa pun menurut entry di atas, MON CHAT?? Apa maksud dia???
Maksud dia 'Kucing Saya'... hehhehe... 
Coffee dan keluarga memang dari bela kucing dari dulu lagi cuma tak jaga macam kucing-kucing sekarang nie... hehehhee... dulu kucing yang paling lama bertahan sampai la satu keluarga tak tahu dia mati di mana.... nama dia BIBI... bulu dia hitam+putih..... memang bela dari kecik sampai la besar... cuma satu je dia tak minat... tak minat MANDI.. hehhehe.... 

Apa-apa pun kucing memang binatang kegemaran manusia kan?? seronok je bela kucing nie... 
sebabnya dia amat jinak dengan manusia, manja dan kita akan pasti meluahkan perasaan kepadanya... hehhe.. 

Sekarang saksi kan MON CHAT aku ini... enjoy okay!!! :)

baru ja lahir... 

nie abang kakak dorang.. :)

ala ciannya kena kurung..... 

tp ttp pose kot kat camera...

comei kan???

berebut nak kuar.... 

1 comments:

fatin.epi.syafirazakaria said...

haaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! knapa la byk sgt..knapa mahkluk ni comel sgttt..aumm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by BloggerCandy.com