Pages

Friday 15 March 2013

I-City, Shah Alam..

Salam semua..
Lama kan aku tak mengupdate blog aku ini..
Kesian dekat blog aku yer.. Sori sayang.. Lama kan menunggu??? hehhehheee..
Hmm kesempatan ini aku nak meminta maaf kepada semua yer..
Hmm lepas sahaja habis praktikal terus masuk sem baru..
Masa first week saja tidak ada kelas kan.. Masuk saja minggu kedua, berderet kelas.. hehhee..
Pagi dan petang..

Apa-apa pun aku nak berkongsi cerita semasa aku praktikal dekat Shah Alam, aku dan rakan-rakan yang lain sempat berkunjung ke i-city.. Aku ingat tempat ini jauh dari kolej yang kami semua tinggal dekat uitm s.alam ni.. rupa-rupanya, dekat je.. jalan kaki pun tak pa.. hahhahaa.. lepas je kitaorang makan-makan di Burger Bakar Abang Burn tue, kitaorang terus je pergi ke i-city.. P/S : memang sedap burger tue.. rindu gler nak makan.. hhuhuhu... 
Jalan-jalan punya, akhirnya sampai gak kat i-city nie.. masa kami sampai kat sini, memang penuh la sebabnya waktu cuti raya cina ari tue.... memang excited gler kami semua.. nampak lampu-lampu..
dari depan ke belakang kami berjalan.. hehhehe.. memang best gler tempat ini...

So, enjoy da picture!!!!! 













hmmm akhirnya kami dapat tengok pertunjukkan bunga api.. selama ini duduk tengok dari jauh je, tercapai jugak hasrat nak tengok dari dekat.. :) hehhehe..

oke la aku nak berhenti dekat sini dulu yer.. nanti kita sambung lagi yer.. :)
assalamualaikum...

1 comments:

strawberi ungu said...

x aci sbb aku xdpt ikot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by BloggerCandy.com