Pages

Wednesday 9 January 2013

KETENANGAN HATI PART 1


Salam semua.. 
Hmm hari ini aku nak update blog aku dengan entry yang membuatkan kita terfikir.. 
Adakah selama kita hidup di bumi Allah, pernahkah kita merasai ketenangan yang amat tenang dalam kehidupan seharian kita?? 
Waallahualam.. Bagi aku selama aku hidup , kadang-kadang tenang.. kadang-kadang tak.. 
sebabnya hanya diri sendiri dan Allah S.W.T sahaja yang tahu perasaan kita.... 
Ini persoalan yang memberi seribu pertanyaan kepada kita semua.. 

Apa-apa pun aku harap korang semua dapat merasai perasaan ketenangan hati apabila kita sudah bersiap sedia untuk menenangkan perasaan kita ini.. 
in sha allah.. 

p/s : takut sangat nak jawab paper kedua hari ahad ini.. huhuhuu...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by BloggerCandy.com