Pages

Monday 14 November 2011

ASSIGNMENTS??????

Salam 1 MALAYSIA.... aku dgq team malaysia menang ngn kemboja tdi..
4 berbalas 1 kut.. seriously mmg sdih la x dpt tgk scra live gitu.. huhuhuu..
anyway aku dh smpai kmps uitm n umh kedua ku.. (umh ke2 hmm fkir2 kan... hehehe )
entry d ats amt la m'yeksakn smua mahasiswa/i d malaysia kn??? btui x
klau assignment x siap, siap la korang yer... down la mark korang.. huhuhuhu..
aku nie ondway nk m'yiapkn asgnment marketing ngn partner aku a.k.a Cyda Othman...
cyda n me can do it... coz ari kna sbmit smkin dkt.. huhuhuu.. tggai 1 hari je.. huhuhuu...
mlm nie ngn sowk kmi b'dua akn tdoq lmbt.. huhuhuu.... insyallah klau siap sowk.. x tdoq lmbt la kmi noh....
hmm mlm2 nie nk mrpu pn aku x lqat dh.. huhuhu..
so meet u all in a few days more k........
salam n peace no war k..............

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by BloggerCandy.com